Strukture podataka i algoritmi
Strukture podataka i algoritmi - Sadrzaj
Predgovor
Uvod
Strategija programiranja
2.1 Objekti i apstraktni tipovi podataka
2.1.1 Primer: skupovi
2.2 Konstruktori i destruktori
2.3 Struktura podataka
2.4 Metodi
2.5 Pre- i post-uslovi
2.6 C konvencije
2.7 Manipulisanje greskama
2.7.1 Definisanje gresaka
2.7.2 Obrada gresaka
2.7.3 Izuzeci u Adi
2.7.4 Izuzeci u C++
2.7.5 Izuzeci u Javi
2.7.6 Kako manipulisati greskama u C-u?
2.8 Funkcije kao tip podataka u C-u
Strukture podataka
3.1 Nizovi
3.2 Liste
3.3 Stekovi
3.3.1 Stek poziva
3.4 Rekurzija
3.4.1 Rekurzivne funkcije
3.4.2 Primer: faktorijel
Pretrazivanje
4.1 Sekvencijalno pretrazivanje
4.2 Binarno pretrazivanje
4.3 Stabla
Kompleksnost
5. Kompleksnost (PS)
Redovi
6.1 Prioritetni redovi
6.2 Gomile
Sortiranje
7.1 Pomocu mehurova, umetanja ili izbora
7.2 Heap Sort
7.3 Quick Sort
7.4 Bin Sort
7.5 Radix Sort
Pretrazivanje, jos jednom
8.1 Obilazak stabla
8.2 Crveno-crna stabla
8.2.1 Dodavanje u crveno-crno stablo
8.3 AVL stabla
8.4 Opsta m-arna stabla
8.5 Hash tabele
8.5.1 Tabele sa direktnim adresiranjem
8.5.2 Preslikavanje kljuceva
8.5.3 Hash funkcije
Dinamicki algoritmi
9.1 Fibonacci-jevi brojevi
9.2 Binomni koeficijenti
9.3 Optimalna stabla za binarno pretrazivanje
9.4 Lancano mnozenje matrica
9.5 Najduzi zajednicki podniz
Huffman-ovi kodovi
Brza Furijeova transformacija (FFT)
Dodaci
Izvorni kodovi
©
John Morris
, 1998. Prevod sa engleskog,
Dragan Stevanovic
, 2002.